måndag 8 februari 2010

8 Februari 2010

Måndag, vilket innebär en ny vecka. Men en väldigt stressig vecka. Två tentor tills på fredag och efter dem är delkurs 1 avslutad! Fint, men delkurs 2 handlar bara om juridik och då får man ställa om helt eftersom rättssociologi och jurdik är helt tvärtemot varandra. Om jag har fattat allting rätt :o haha! Bestämde mig även idag att hoppa av hälsopsykologin i Malmö. Dels så hinner jag inte lägga ner tid på den plus så är det inte den sortens psykologi jag vill läsa. Bara till att ta nya tag efter sommaren! Så nu läggs all energi på rättssociologin. Känns som att det är det vettigaste valet just nu. Nu kommer Leo och gör mig sällskap. Åh, han är världens finaste kille. Han är verkligen min lilla prins! Lite mer Shayne Ward på detta och sen sängen (y)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar