onsdag 24 februari 2010

24 Februari 2010

Idag är jag glad! Min dator är tillbaka, min syster ringde och bjöd oss på middag, Cim köpte redbull till mig så jag kan plugga ikväll, min underbara vän Carolin kommer hit imorgon med sin son, Leo ligger bredvid mig och ser så söt ut.. Men det jag blev gladast för är när jag läste min systers (Josso) blogg.


Hon är glad. Hon är en ny människa. Hon mår bra! Hon har en underbar människa bredvid sig under hela Alicanteresan som stöttar henne och hittar dem perfekta orden. Oavsett om hennes drömmar krossades lite är hon ändå glad. Jag vet att hon kommer klara sig när hon kommer tillbaka till Sverige också. Hon är stark!


Även också för min andra syster, Rebecca. Om någon månad åker hon till USA som aupair (som jag redan har berättat om). Hon gör slag i sak och åker ifrån Sverige i minst ett år. Jag är glad för hennes skull för jag vet att hon kommer få ett nytt perspektiv på livet. Hon kommer få ett helt underbart liv därnere!

Började lyssna på Anders Johansson nu ikväll. Och hans låter higher är till er två från mig. i love you

1 kommentar:

  1. Känns helt otroligt att höra dom orden från sin lillasyster :) DU är bäst! <3

    SvaraRadera