måndag 1 februari 2010

1 Februari 2010

Imorgon åker Josso till Alicante. Hon och Ricky ska stanna där minst en månad!
I mars åker Rebecca till USA. Hon ska stanna där minst ett år!

Hur fan ska jag klara mig utan dem två? Bara att Josso ska åka iväg en månad känns förjävligt! Det är liksom dem som vet ALLT om mig och mitt liv. Det är dem som jag ringer mitt i natten. Mina systrar är det viktigaste för mig! Jag älskar dem så sjukt mycket och jag vet att oavsett vad jag än gör så finns dem fortfarande kvar. Förutom att jag kommer sakna dem galet mycket så är jag glad för deras skull. Att dem tar tag i sina drömmar och inte låter något hindra dem. Jag är glad för att dem är glada och mår bra! Josso och Rebecca är mina förebilder och jag hoppas att jag kommer följa deras fotspår, så fort jag har pluggat klart det jag vill just nu.

2 kommentarer:

  1. Ha inte bråttom, du håller ju på att ta tag i en dröm redan nu :)
    Älskar dig med, världens bästa lillasyster! <3

    SvaraRadera
  2. du e dum men ja älskar daj ändå ;)

    SvaraRadera