fredag 5 februari 2010

5 Februari 2010

Jag har en helt underbar bästa killkompis. Inatt fick jag också världens finaste mejl från honom! Han har förmågan att alltid göra mig glad. Jag saknar honom något så fruktansvärt. Och för att visa hur fin denna tobbelobbe är så ska jag kopiera in mejlet här. Tror inte han har något emot det för han älskar att få beröm :)

"Hej mitt namn är Tobias Persson eller som min bästa tjekompis brukade säga, tobbelobbe. Hur som helst så gillar jag att sitta på parkbänkar och frysa, lyssna på öppna min dörr med Tommy Nilsson och filosifera om vem som tänder stjärnorna. Jag har en underbar vän som är lite saknad faktiskt, hon råkar också ha dessa intressen bland annat. Men nu är det så att jag har inte sett henne på ett tag och är rädd att hon är försvunnen:( senast jag såg henne var hon kortare än mig, brunett, har jätte härlig humor och snygg ass hell;) Om du ser någon flicka som passar in på denna beskrivningen så får du gärna höra av dig! Tack på förhand, puss ♥

PS: hon kan finnas vid närmsta hummer återförsäljare, hon kanske försöker ragga upp någon rik kille med en sådan bil eftersom det är hennes stora kärlek. (Bilen alltså)"





2 kommentarer:

  1. Oh det var sött skrivet!
    Men Sab! inte visste jag att du var en Golddigger... ;-)
    Alla vet ju att Cimsan är ju "Mr Money is Not a Problem" men hans svarta bil är en VW och ingen "Lobster" ;-) bara så du vet...

    SvaraRadera
  2. Haha Golddigger! Vad var det jag sa ;)

    SvaraRadera