torsdag 18 februari 2010

18 Februari 2010

Har inte uppdaterat på väldigt länge. Men jag har haft viktigare och roligare grejer för mig. Sen i lördags har jag (som dem flesta vet) spenderat min tid i Alicante, Spanien. Underbart är inte ord nog att beskriva hur det känns att vara här. Värsta rehab kan jag lova! Har tänkt på så himla mycket och det känns som att jag kommer fram till svar på alla mina tusen frågor och tankar som springer runt och hoppar i huvudet. Har haft två välbehövda och roliga fyllor, sovit hur länge jag vill, inget plugg, fantastiska samtal, massa shopping, sol, sand mellan tårna, hemmafest med franska och spanska människor och så himla sjuka och galna skratt. Jag har verkligen skrattat. Känns så skönt att människorna här skrattar med mig lika mycket. Fast för det mesta skrattar dem nog åt mig, haha! Men det är skönt att kunna glädja människor. På lördag åker jag hem igen till ett kallt, grått, snöigt, minusgradigt Sverige. Deppigt! Men jag saknar såklart mina vänner, leokillen, vänner och familj. Haha, känns som att jag har varit borta en månad. Men ibland saknar man folk lättare än man tror.
Vilket känsloladdat inlägg ikväll, haha. Men denna resan var välbehövd kan jag lova! Jag känner mig uppvilad, gladare, mer positiv och kommer nog inte bry mig så mycket om snön därhemma. Nu ska vi lägga white chocolate över våra ansikten och lägga oss ner i 20 minuter.
You gotta love España!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar