fredag 5 februari 2010

5 Februari 2010

Klockan är nio och jag har varit uppe i två timmar redan, haha! Skulle egentligen till det första seminariet men Paula glömde bort sin tid hos läkaren så vi ska ta eftermiddagspasset. Fick mejl igår från en gymnastiktränare och hon har plats för mig i en trupp! Så på söndag börjar jag träna gymnastik igen. Hoppas bara lite av mina skills sitter kvar, haha! Annars är det lite pinsamt att komma dit som f.d tävlingsgymnast och bara yra runt. Hon frågade även om jag kunde tänka mig att vara tränare för småttingarna. Åh, det ska bli så kul :) Blev även en resa bokad igår. Nästa lördag åker jag till Josso och Ricky i Alicante. Helt underbart! Nej, nu ska jag fortsätta kolla på sex and the city :)

1 kommentar:

  1. DU KOMMER HIIIIT! :D
    Och du, bli tränare! Kommer se bra ut på cv:et ;) haha puss <3

    SvaraRadera