lördag 30 januari 2010

30 Januari 2010

Idag är jag trött.. Leo också verkar det som, han ligger här bredvid och sover! Han fick sova med Carolin inatt, myyysigt tyckte nog dem båda :) Funderar starkt på att lägga mig en stund och powernapa. Men då vet jag en Sabina som kommer vara dötjurig när Cim kommer hem efter sin match och väcker mig. Så ögonen ska försöka hållas uppe! Ikväll är det fest hos Charlotte. Ska snart försöka komma in i garderoben, som har blivit väldigt trång nu på senaste, och hitta en bra outfit för kvällen. Kan ju nästan lova att jag tar på mig en svart och enkel klänning. But we love the black dress! Lär inte bli utgång ikväll eftersom sällskapet är väldigt bra. Imorgon blir det jobb och jag börjar redan klockan ett. Gissa vem som kommer att komma bakfull och trött till jobbet imorgon? tackar gud för huvudvärkstabletter och fet mat! Kan ju säga att det är även min sista månad på kära posten. Om jag har räknat rätt så är 26e februari min sista dag! Den 27e firar vi :o hahaha! Ska bli skönt att bara kunna koncentrera mig på skolan men samtidigt kommer jag sakna alla mina fina postare. Men jag är nöjd med att komma därifrån efter 1,5 år. Nu ska jag slänga mig i soffan ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar