måndag 11 januari 2010

11 Januari 2010

Ligger i Josephine Holks säng efter en långtråkig kväll på jobbet. Båda två ligger med varsin dator vi har våra konversationer via facebook för det mesta! Fast ibland orkar vi faktiskt öppna gapen och prata lite :) Missade mitt älskade ph idag! Så schhh, säg ingenting :o Jag och Josso ska ligga i sängen och kolla på det imorgon. Fick även mail idag från universitetet. Ska på informations möte den 19onde :) Men självklart så ska man hålla på att registrera sig innan mötet! Sett mig fixa det? Åhnej, så mamma ska spendera några timmar med mig imorgon och fixa allting innan skolan början. Annars lär jag väl få ett nervsammanbrott snart :o Nu satte Josso igång Melissa Horn. Det verkar som att hon vill att vi ska ligga och gråta ikväll.. Just nu känner jag för det också när jag ser hur vissa människor beter sig. MEN inget sånt från mig. Jag är en bättre människa detta året och lägger energi på det som gör mig glad istället! Det dåliga från 2009 är glömt för min del och just nu känner jag mig för stark för att dras ner i allting igen. Där sätter jag punkt för ikväll och ska fortsätta att mysa med Leo och Josso. Självklart också fortsätta min msnkonversation med en person som ger mig ett leende på läpparna.

1 kommentar:

  1. Hahahaha!
    Starkt gjort av oss att inte börja gråta säger jag bara.

    SvaraRadera