fredag 8 januari 2010

8 Januari 2010

Imorse vaknade jag av att Leo låg under mitt täcke med huvudet på min höft. typ så som han somnde inatt! gud vad jag älskar den där lilla killen! Idag ska jag ta mig till gymmet. Kommer bli tråkigt utan Carolin! Har inte varit där sen hon stack till Australien/Asisen i.. Oktober, haha! Men, bättre sent än aldrig. Hon kommer snart hem, så hoppas hon börjar träna med mig då! Usch, vad tråkigt utan någon söt blondin bredvid mig på rullbandet eller på pilatesbollen som får mig att kämpa hela vägen! Fast det blir nog bara en lätt träning idag, haha! Pallar inte med träningsvärk och sånt. Ikväll ska jag ut med Emilia och Lussan i Malmö. Hoppas på en döbra kväll med dem :) Men nej, nu ska jag iväg innan jag hinner fastna här. Leo har redan hunnit lägga sig och mysa i mitt knä. Fy fan för att behöva lämna honom ensam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar