söndag 24 januari 2010

24 Januari 2010

Just nu är det endast 45 minuter kvar på denna dagen. Skönt, kan ju jag tycka. Allting bara tappades när jag åkte ifrån Jenny, Daniel, Mio och Ida. Vad skulle jag gjort utan den familjen? Kollade på fotona vi har tagit sen igår. 110 stycken fick jag det till, haha! Men dem flesta är när Mio skulle gå runt och fota bl.a sina nappar och sig själv. Får slänga upp en av bilderna här sen, fler åker in på facebook såklart! Blir så glad av mina små diamanter. Jenny ska vi inte snacka om. I LOVE YOU! Snart ska jag fira att 24 Januari är över med CSI NY som börjar tio över tolv och följs av CSI Miami!
Förresten så vet jag nu vad jag ska göra efter sommaren! Jag har två val. Antingen så pluggar jag vidare direkt eller så ska jag åka som volontär och jobba på barnhem i antingen Kambodja, Sri Lanka, Vietnamn eller Thailand. Någonstans i Asien alltså :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar