onsdag 13 januari 2010

14 Januari 2010

Vill börja detta inlägget med att säga att; fy fan vilken dålig vän jag har varit denna veckan. Emilia och Rebecka har blivit lovade samtal från mig och har jag ringt dem? Nej, det har jag inte. Och med tanke på hur få bra vänner det egentligen finns så borde jag inte göra så. Nu vill jag be om ursäkt till dessa två och jag LOVAR att jag ska ringa dem! Några bra saker jag har gjort denna veckan är att registrera mig på universitetet, förlängt mitt hår, umgåtts mycket med Josso och skrev upp mig på att jobba extra två dagar med andra skiftet. Idag ska jag till gymmet! Trots att jag är väldigt trött och lite hostig idag så ska jag dra mig dit om typ en timme. Måste försöka träffa vännerna nu innan jag börjar skolan nästa vecka. När den väl börjar så kommer jag ha fullt upp med både den och jobbet. Nu ska jag packa upp två väskor, gymma och kolla PH från i måndags och tisdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar