lördag 9 januari 2010

9 Januari 2010

Igår blev det som sagt utgång med Lussan, Emilia, Robin, Walle, Sulan & Erik! Eller, vi förfestade ihop ialla fall. När vi väl kom ut så skulle vi egentligen till Etage, men killarna ville till Breeze. Jag, Emilia och Lussan stack in och tog stämpel där, men sen kom inte killarna. Då var Sulan för full så dem stack till Chili istället tydligen. Men vi tre dansade och hade oss ett tag. Klockan två begav jag och Emilia oss hemåt och Lussan fortsatte utgången och stack till killarna. Idag blev det lite middag hos Cims föräldrar där även hans syster och hennes man, Mattias, befann sig. Tog ett glas vin till maten, men det gick verkligen inte ner. Så efter 5 klunkar så gav jag upp och gick på vattenglaset istället. Sen var det tänkt att Rebecka och Emma skulle komma hit på lite lördagsmys, men klockan visade för mycket när vi kom hem. Rebecka kommer hit en stund imorgon istället och Emma hoppas jag träffa så snart som möjligt! Cim har lagt sig så jag och Leo får ha lite lördagsmys på egen hand. Men det fixar vi :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar