söndag 24 januari 2010

24 Januari 2010

Idag har jag en riktig tänkar-och-tycka-synd-om-mig-själv-dag! Kanske beror på att jag sitter helt själv nere i mörkret och lyssnar på Secondhand serenade? Men fy fan vad grymma dem är. Bara tänker på allt som har hänt från 06 och framåt. Vad jag har varit med om och hur mycket det har påverkat mig både positivt och negativt.

Jag har ialla fall lärt mig att; det värsta som finns kan hända en själv, idiotpojkvänner gör man slut med innan det går för långt, alkohol & tabletter hjälper inte & människor kan verkligen såra..

Men jag har även lärt mig att; efter regn kommer solsken, ett steg framåt kan innebära två steg bakåt, det förflutna finns alltid kvar men jag kan välja att tänka framåt, släppa taget, den enkla utvägen är inte alltid den bästa, hur långt ner jag än faller så kryper jag alltid sakta men säkert upp igen och att familjen är den som alltid kommer finnas där, oavsett vad och i alla lägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar