söndag 24 januari 2010

24 Januari 2010

Igår tog jag och Leo tåget till Malmö för att möta upp Fredric som snällt körde oss till Brandstad. Blev värsta roadtripen eftersom vi körde på fel väg och hamnade i Ystad. Så vi fick köra in där en bit och äntligen kom vi på rätt väg. När vi kom dit så bjöd jag in Fredric en stund eftersom han var sååå snäll som körde mig. Ida fick en liten förälskelse i honom direkt som det kommer upp bilder på sen. Sen begav han sig och det gjorde även Daniel och Jenny lite senare. Vid sju gick jag upp och la Ida i sängen och där somnade hon direkt. Mio var lite svårare för han ville sova i mitt knä i soffan. Och det fick han. Men till slut bar jag upp honom i sängen och läste lite saga. Sen ringde jag och sa godnatt till Cim som kom hem tidigare från killkvällen. suck människor, säger jag bara. Idag har jag lekt med mina små diamanter hela dagen och det blev pulkaåkning med både Mio och Rebecca som också kom dit en stund. Pappa hämta mig för en stund sen och nu sitter jag i Ystad. Leo somnade direkt när han kom hit! Ska snart bege mig till Landskrona för ikväll blir det plugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar