tisdag 19 januari 2010

19 Januari 2010

Första skoldagen i Lund är avklarad! Gick faktiskt bra, kan bero på att vi bara behövde sitta och lyssna på när lärarna berätta om vad Rättssociologi innebär. Självklart så slutar jag lyssna när det är som viktigast! Men jag har fått min straff, för nu sitter jag här och har ingen aning om vilken sida vi kunde beställa våra böcker. Åkte hem till Fredric efter mötet och vi leta för fullt där men ingen lycka. Nu sitter jag i lägenheten och försöker hitta sidan men neeeejdå! Två böcker kan jag läsa via LUVIT, men hur kul är det att sitta framför datorn och läsa 70-80 sidor? Får väl snällt bege mig till Lund imorgon innan MAHmötet och försöka hitta byggnaden där min lärare sitter. Klydd, klydd, klydd! Men mejla precis till läraren så hoppas hon har böcker kvar så jag kan köpa dem på torsdag :) Nu ska jag försöka få ihop allt i skallen så jag är förberedd på torsdag då vi ska bli indelade i två grupper och komma igång på riktigt. Usch, vad jobbigt allt är i början!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar