onsdag 20 januari 2010

20 Januari 2010

Vill börja mitt inlägg med att självklart säga grattis till Filippa och André! Deras dotter Chanel föddes inatt och vid tjugo i fyra fick jag först ett sms av André och lite senare även av Filippa. Såg det typ klockan sju på morgonen och jag studsa upp ur sängen! Jag blev helt överlycklig att deras väntan äntligen är över! Bebisen är nästan lika stor som mig när jag föddes så dem vet vad som väntar dem ;) haha! Ska försöka hälsa på nu i helgen om dem orkar. Så min dag började verkligen jättebra idag :) Sen ringde min syster och väckte mig när jag äntligen hade somnat om någon timme. Nu väntar jag på att Becki ska vakna så vi kan träffas en stund :D Klockan fem är det dags för introduktionsmötet i Malmö. Sen blir det PLUGG!! hahah! Jag ska läsa två böcker på 80 sidor FRÅN DATORN!! Ja, dem finns tydligen inte att köpa någonstans. En fick jag beställt igår ialla fall :) Och dem sidorna ska vara lästa till imorgon så jag får vara en liten nattuggla inatt. Men igår läste jag några sidor som handla om ett fall gällande tre människor som hade några tipsrader tillsammans en gång i veckan. Sen blev det klabb för den ena vann 2 miljoner själv och det gick upp i domstol. Sen ska vi typ berätta imorgon vilka regler vi hade valt osv.. riktigt kul faktiskt! IMORGON KOMMER CARRO HEM!!! åååååh, som jag har längtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar