fredag 15 januari 2010

15 Januari 2010 - uppdatering

Dyker in här igen för att berätta att jag ljög i mitt förra inlägg. Jag har en riktigt bra dag idag! Jag är inte nere ett jävla dugg. Mitt största problem just nu är att jag inte får tvätta mitt hår och att det kommer vara fettigt ikväll. Men whatever, värre saker har hänt liksom. Tror jag har fått inspiration av Josso faktiskt! Jag ser fram emot några intensiva månader av plugg och jobb. För sen kan jag njuta hela sommaren och veta att jag har kommit en bra bit på vägen! Vad som händer i höst tar jag sen. Nu ser jag fram emot vad som är kvar av vintern och att våren sakta men säkert kommer. Haha, sjukt att säga det i Januari! Men den kommer väl någon gång ialla fall. Min underbara, fina, fantastiska, lilla och söta kille sitter i mitt knä nu och tittar upp på mig. Hoppas han är lika glad som mig. Nu sjunger Takida sina underbara låtar för mig också. En tjocktröja på det sen är jag redo för en promenad med Beckis som antagligen hör av sig nu inom en halvtimme!

1 kommentar: