lördag 16 januari 2010

16 Januari 2010

Idag har jag inte gjort någonting. Verkligen ingenting! Har legat i soffan sen jag vakna och haft datorn i knäet. Cim har varit duktig och spelat match. Dem förlora dock, men han spela ialla fall :) Till middag blev det pommes, beasås & kotletter. Dönice! Nu äter vi chips med dipps och han kollar på Robinson som han har sett typ två gånger innan. Men enligt han själv så följer han det :o Haha, ibland är han så söt! Leo springer runt och vill ha både uppmärksamhet och chips. Har haft sällskap på msn av Becki ett tag nu! Vi båda har myskväll med pojkvännerna men ändå sitter vi här :D Haha! Snart kommer Malin hit och då ska jag banne mig ta fram vinflaskan och ta ett glas eller två. Imorgon blir det jobb och sen har jag och Becki planerat in en spelkväll med Cim och Daniel! Nu ska jag tvinga Cim att massera mig lite. Har fortfarande ont i höger axel :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar