fredag 15 januari 2010

15 Januari 2010

Idag är jag bara så jävla nere.. Jag vet att jag inte skulle hålla på att skriva sånt här i bloggen, men vafan en dålig dag kan väl alla ha. Alla dåliga människor från 2009 har jag gömt under en sten och hopppat på den. Men jag kan ju säga att rättssociologikursen ska bli ännu mer intressant nu så jag får höra lite om Sveriges rättssystem. Ska bli jävligt intressant faktiskt! Fick reda på att jag kom in på Hälsopsykologi i Malmö också. Det är på kvällstid, men jag läste schemat nu och det verkar som att jag fortfarande kan fortsätta jobba. Eftersom det bara är 50% så är det bara några kvällar lite då och då. Nu vet jag en som blev glad ;) Hoppas bara det inte krockar med den kursen i Lund, för jag vill verkligen läsa båda. Tur att jag går vidare med mitt liv ialla fall. Känns som att vissa inte vet hur man gör det! Ialla fall, ska inte klaga på andra. Deras problem, inte mitt :) Nu ska jag försöka fixa till mig lite för en promenad med Beckis! Åh, vad jag ska prata av mig!

2 kommentarer:

  1. Du är så jävla grym! 2010 is the shit. KARMA ger äntligen tillbaka :)

    SvaraRadera
  2. Jag säger detsamma! Och jag vet vad KARMA är om något haha :)

    SvaraRadera