torsdag 14 januari 2010

14 Januari 2010

Slänger in ett kvällsinlägg också, faktiskt! Har jobbat min fjärde kväll av fem idag. Tur att jag har min lilla Fredde med mig om kvällarna. Även om vi inte får stå tillsammans så får jag ett stort och sött leende lite då och då. Det är nice! Han körde även mig hem idag, den lilla toffeln :) but, that's what friends are for! Jag lovar att jag ska göra honom en tjänst en annan dag :) När jag kom hem stod det fläskfile, makaroner, beasås och apelsinjuice på bordet. Tackar vi Cimsan för! Nu har han gått och lagt sig. Haha, måste ju berätta om Malins sms idag! När jag hade sprungit på bandet och gjort mina situps så kollar jag mobilen och där står det att miss M har skickat ett sms. Jag kollar det och självklart stod det om paradise hotels händelser från måndags och tisdags! Jag har ju inte hunnit se dem än :p Jag skulle se det idag, men det hann jag inte heller! Det är rätt sjukt att jag har klarat mig såhär länge. Men imorgon SKA jag se det innan jobbet kan jag lova. Ska även ut och gå med Rebecka. Riktigt skönt ska det bli! Måste prata lite skit och sånt som jag försöker tänka ut själv! Måste höra lite skvaller också. Men nu ska jag prata klart med Fredde på msn sen hoppa i säng med Leo. Måste bara säga också att jag verkligen längtar tills min solbrända och fina Carolin kommer hem! ONSDAG is the day!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar