onsdag 6 januari 2010

6 Januari 2010

Efter att ha läst igenom mina vänners bloggar så blev jag sugen på att börja skriva igen. Men nu är det nytt år och jag har lovat mig själv att inte skriva massa klagoinlägg. Det är bara deprimerande för mig att skriva dem och för andra att läsa dem! Jag har även raderat alla mina gamla inlägg, förutom ett. Det som min syster skrev. Försökte få ihop en liten sammanfattning om mitt år. Trots att det hände så mycket så står det helt stilla i huvudet. Inget ovanligt iofs? Haha! Tänkte lägga ut bilder också, som Rebecka har gjort så fint i sin blogg, men jag orkar helt enkelt inte. Men jag kan säga att alla nya (och gamla) vänner jag har träffat i Landskrona, det är sjukt mycket kärlek på er! Tack vare er (och Cim förstås) så trivs jag så enormt bra här. I love you all!

sammanfattning om mitt 2009;
fester, emilia, lund, förälskelse, hjärtkrossning, vänner, plugg,
utgångar, stockholm, göteborg, cim, studentfester, studenten,
midsommar, bulgarien, åhus, kräftskiva, nya vänner, kokgänget,
landskrona, mallorca, utgång med frisörer, ännu mer fest, mys,
leokillen, stress, jobb, lycka & kärlek!


1 kommentar: