tisdag 26 januari 2010

26 Januari 2010

Igår fick Fredric känna sig lite utyttjad. Jag följde nämligen med honom hem efter jobbet och kolla på paradise hotel eftersom jag inte hade hunnit till landskrona innan det börja. Ja, så viktigt är det! Sjukt bra program men det kommer vara ännu bättre idag. Mitt i allt så sticker Fredric och ska köra Oliver och någon annan. Med sig hem så hade han McDonalds. Vi båda var döhungriga men halva hamburgarna blev kvar, haha. Sen satt vi bara och snacka och efter lite bilkörning så var jag hemma i Landskrona igen runt halv tre tiden. Inget skidåkande idag! Det blev klabb såklart. Men en dag i nästa vecka hade inte suttit fel. Istället tänkte jag vara snäll och städa lite i lägenheten. Eller ialla fall plocka undan alla mina kläder som ligger lite här och där. Måste försöka hinna plugga lite också! Jag har verkligen ingen självdisciplin (google sa att det stavas så) när det gäller sånt. En runda till gymmet hade inte heller suttit fel. Usch, vad mycket det blev nu! Jobb ikväll också ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar