måndag 18 januari 2010

18 Januari 2010

Idag befann sig Becki här vid två-halv tre tiden. Fick massa pussar av Leo såklart och när vi väl satte oss ner i soffan så frågade Ulli om en varm choklad nere i stan. Vi tog på oss jackorna och begav oss till Maddes. Döfint med en chailatte kan jag lova! Det blev mycket snack och helt plötsligt så blev klockan över fem. Jag och Becki begav oss till lägenheten igen. Cim var hemma då också så det blev massa snack om allt möjligt! Nu är Cim iväg och hämtar upp mat och stackars hungriga Becki väntar på Daniel. Ikväll ska det ses på paradise hotel kan jag lova. Verkar som att det blir riktigt bra avsnitt! Ska självklart ha min vanliga konversation med Fredric också. Han ska få höra allt om vad som händer på ph ikväll och allt annat vi brukar prata om. Nu kommer Cim med maten och skoja inte vad jag ska käka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar