fredag 15 januari 2010

16 Januari 2010

Skriver ett litet nattinlägg, faktiskt. Blev ingen promenad med Becki idag! Hon ringde och fråga om hon skulle köpa med sig lite fika och jag var inte svårövertalad kan jag lova. Becki hann knappt in i lägenheten förrän Leo blev störtkär i henne och skulle pussas och allt möjligt. Typ första gången han fastnar så för någon, haha! Har hänt typ en-två gånger. Vi satte oss på hallgolvet en stund och busa med Leoliten. Efter det tog vi coca colan och kakorna och satte oss i soffan. Det blev en hel del snack om allt möjligt! Kändes skönt att få lite tankar ur sig och att någon tycker som mig om vissa grejor. När Cim kom hem så tog vi en cigg eller två sen körde vi hem Becki och sen körde han mig till jobbet. Där fick jag stå med min syster hela kvällen. Jag njöt varje minut kan jag lova!

Skulle egentligen hoppat i säng för ett tag sen men tänkte sitta uppe en stund till med min ångest inför skolan. Jag tycker det ska bli så himla kul egentligen, för det är två kurser jag verkligen vill läsa. Men det är typiskt mig att alltid vara dönervös inför något och sen när första dagen väl är avklarad så tänker jag alltid "vafan oroa jag mig för?" Det tänkandet växer jag aldrig ifrån. Nu ska jag fortsätta lyssna på sorglig och glad musik. Sen blir det rätt ner i sängen och kolla på det sista paradise hotel avsnittet. JAG VET, jag är riktigt sen med det. Men på något sätt så har jag haft mycket att göra denna veckan. MEN PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar