fredag 22 januari 2010

22 Januari 2010

Det är fredagkväll, klockan är nio och jag håller på att somna. Skulle egentligen på fest med Malin idag men jag har haft så sjukt ont i magen så jag fick bli hemma. Carolin kom hit en stund och det var helt underbart att se henne! Jag, Carro och Cim har bara suttit i soffan och skrattat, pratat och myst. Kändes inte alls som att det var typ 3 månader vi sågs senast! Nu blir det soffläge resten av kvällen och mys med pojkvännen. Kommer nog bli tidigt i säng. Imorgon blir det inte heller fest så då ska jag passa mina två älsklingar! Ska bli så mysigt att träffa dem. Och Jenny ska vi inte snacka om! Nej, nu ska jag dra igenom lite frågor från "Lika par leka bäst" spelet med Cim. Haha, så roligt har vi nu när Carolin har stuckit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar