tisdag 19 januari 2010

19 Januari 2010

Om tre timmar befinner jag mig i Lund och är totalt förvirrad kan jag lova. Har ingen aning om vart jag ska gå för att komma till mitt informationsmöte om rättssociologin. Men eftersom att jag och mina klasskompisar kommer spendera mycket tid tillsammans dem närmaste månaderna så lär dem ändå märka att jag är rätt så förvirrad för det mesta. Cim hämtar mig på lunchen så vi kan sticka ner till Bokia och inhandla block, pennor, kalender och allt vad man behöver för en skolstart. Självklart är jag ute i sista sekunden, vad trodde ni? Fy fan vad håret kliar förresten, haha! Känns som att jag har fått massa småsår i hårbotten i och med att jag kliar dömycket. Men förhoppningsvis så släpper det snart! Nu ska jag försöka välja första-skoldagen-kläder. Hoppas mina kläder som jag beställde i söndags kommer snart! Var inne på postens hemsida och sökte på mitt paket från Nelly. Det blev sorterat i Malmö inatt, duktigt nattarna! Nej, av med morgonrocken och in i garderoben!

jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar