torsdag 7 januari 2010

7 Januari 2010


Klockan tio imorse kände jag mig tvungen att hoppa upp ur sängen och gå ut med min lilla kille. Men när jag har tagit på mig mjukisbyxor och tjocktröja så märker jag att han ligger kvar och sover under täcket! Det gick knappt att få liv i honom, min stackars sjuka älskling! Men till slut kröp han ut från täcket och gav mig en morgonpuss. Ut en snabbis för Leo är verkligen inte glad för att vara ute i kylan. In igen och gav honom frukost som numera består av ris och fisk. Nu ligger han här bredvid mig och har somnat igen. Inte så konstigt att han inte har någon energi när han inte fick äta på 24 timmar mellan tisdag och igår och inte har behållit någon mat typ sen i lördags. Menmen, han får bli frisk nu snart ialla fall! Igår blev det jobb, trots den röda dagen. Men vi hade i stort sett ingenting att göra så jag klagar inte! Idag blir det ännu en kväll på posten. Men jag kan nämna 100 andra saker som jag gärna hade gjort istället för att sticka dit. Men, det finns bra anledningar till att sticka dit också! Nej, nu ska kläderna in i garderoben och Leos mat ska kokas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar