onsdag 20 januari 2010

20 Januari 2010

Äntligen sitter jag i soffan med datorn i knäet igen! kvart i två idag mötte jag upp Becki i stan. Hon fick en fin kjol köpt och vi tog varsin chailatte to go! Sen körde Cim mig till stationen i Landskrona och jag tog tåget mot Malmö för att möta upp Fredric! Först åkte vi till biblioteket för att låna en bok till Becki. Självklart blev det klabb och den var utlånad så ska kolla i Lund imorgon. Sen begav vi oss mot MAH - Hälsa och Samhälle som ligger vid MAS. Självklart så hitta vi ingången direkt och hade ca 50 minuter tillgodo. Såg att Morfars avdelning låg mittemot skolan så jag och Fredric gick upp en stund till honom. Moster Pia var också där en stund :) Blev lite snack med min fina moffe men helt plötsligt så var klockan kvart i fem och jag började få smått panik att jag inte skulle hitta inne på själva skolan och därav komma försent. Så vi sa hejdå till min älskade moffe och begav oss till skolan. Fredric följde med in och hjälpte mig att hitta. Ja, han är supersnäll! Sa hejdå till honom och satte mig i U106! När vår lärare ropade upp våra namn skulle vi ju självklart prata lite om oss själva inför hela klassen på typ 40 personer! STIRRIG? ehm, ja! Lite genomgång för kursen och sen blev klockan halv åtta. Tåg mot Landskrona och nu sitter jag som sagt i soffan med datorn. Ska snart börja läsa 80 sidor PÅ DATORN, tills imorgon. Jag som knappt kan hålla ögonen öppna redan nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar